Vés enrere L'Ajuntament de Barcelona, el BIST i la UPF signen la cessió del dret de superfície per construir el nou edifici científic a l'Antic Mercat del Peix

Amb la signatura d'avui es transfereix al Barcelona Institute of Science and Technology (BIST) una parcel·la de 3.000 m2 fins ara cedida a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i ocupada per un pàrquing.

Amb un sostre edificable de 25.000 m2, el nou edifici del BIST està cridat a convertir-se en un centre de referència en medicina de precisió, dins del hub de recerca i innovació en salut, biodiversitat i benestar planetari que promouen la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona i la UPF, amb el BIST i el CSIC.

21.07.2021

Jaume Collboni, primer tinent d'Alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona; Oriol Amat, rector de la UPF, i Gabby Silberman, director general del BIST, han signat aquest matí l'escriptura pública que formalitza la cessió al BIST d'una parcel·la de quasi 3.000 metres quadrats dels terrenys on havia estat l'Antic Mercat del Peix de Barcelona i que actualment ocupa un pàrquing. Amb aquest acte es posa en marxa de facto el procés per a la construcció del nou edifici del BIST dins del hub de recerca i innovació en salut, biodiversitat i benestar planetari, promogut per la Generalitat, l'Ajuntament de Barcelona i la UPF, amb el BIST i el CSIC.

Llegir més >

Multimèdia

ODS - Objectius de desenvolupament sostenible: