Vés enrere El BIST selecciona l'estudi Barozzi Veiga per construir el seu edifici a l'Antic Mercat del Peix

El jurat del concurs internacional d'arquitectura convocat pel Barcelona Institute of Science and Technology (BIST) ha recomanat la proposta de Barozzi Veiga entre els cinc finalistes per la singularitat de l'edifici projectat, determinada pels seu volum i els ràfecs que el defineixen, la distribució interior i les solucions amb què dona resposta als requeriments mediambientals.

15.07.2021

El Barcelona Institute of Science and Technology (BIST) ha seleccionat l'estudi barceloní Barozzi Veiga per redactar els projectes bàsic i executiu del seu nou edifici que s'ubicarà ens els terrenys de l'Antic Mercat del Peix, al costat del parc de la Ciutadella. L'edifici del BIST, la construcció del qual s'iniciarà el 2022, és la primera peça de l'ambiciosa iniciativa Ciutadella del Coneixement, promoguda per l'Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i la Universitat Pompeu Fabra (UPF) per transformar l'entorn del parc de la Ciutadella en un hub de recerca i innovació.

Llegir més >

Multimèdia

ODS - Objectius de desenvolupament sostenible: